ברוקולי

הברוקולי מחזק את המערכת החיסונית, מסייע בחיסול כולסטרול רע לגוף, מגן על הלב מפני מחלות לב וכלי דם.

הברוקולי מכיל סידן, זרחן ומגנזיום אשר על בריאות העצמות וחוזקן. 

ברוקולי מכיל ויטמין A אשר מסייע גם לבריאות העין, למניעת ניוון שרירים ונזקי קרינת UV. 

הברוקולי מכיל סלניום  ותכונותיו הנוגדות חמצון עוזרות לסלק רעלים וחומצת שתן. בברוקולי יש גם ברזל וחלבונים המסייעים להילחם באנמיה ואף מחזק את המערכת החיסונית בשל הימצאות ויטמין C בברוקולי. 

אכילת ברוקולי מומלצת בעיקר עבור נשים בהיריון, שכן הברוקולי מועשר בחומצה פולית, בנוגדי חמצון, בסיבים, בסידן ובחלבונים.


*המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או תזונתי.
יש להתייעץ עם גורם מוסמך ומקצועי.

חזרה למאמרים

רוצים להצטרף

לשיטה המהפכנית?

דברו איתי בוואטסאפ!

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

תודה!
הפנייה נשלחה בהצלחה!
יש בעיה במילוי הפרטים, נסה שנית.