ויטמין D

ויטמין D נמצא באופן טבעי רק במספר מצומצם של מזונות – דגים עתירי שומן, חלמונים וכבד. מקור נוסף שיש בו ויטמין D הוא חשיפה לאור השמש (קרני UV).

צריכת ויטמין D עוזרת לקבע סידן בעצמות, מסייע לחוזק השיניים והחניכיים ואף בהפחתת סיכון לשברים בעצמות. לעומת זאת, מחסור בוויטמין D עלול לגרום לחולשת שרירים, אובדן מסת עצם, שיווי משקל ירוד ואף נפילות. 

 ויטמין D הוא מרכיב חיוני עבור חולים המקבלים טיפול באוסטאופורוזיס. 


*המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או תזונתי.
יש להתייעץ עם גורם מוסמך ומקצועי.

חזרה למאמרים

רוצים להצטרף

לשיטה המהפכנית?

דברו איתי בוואטסאפ!

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

תודה!
הפנייה נשלחה בהצלחה!
יש בעיה במילוי הפרטים, נסה שנית.